Antalyaspor Kulübü, geleceğe yönelik projelerini desteklemek ve kulübün mali yapısını güçlendirmek hedefiyle yeni bir kampanya duyurdu. “Bu Şehir, Bu Arma, Bu Sevda Bizim!” sloganıyla taraftarlara çağrıda bulunan kulüp, desteklerin kulüp başkanı Mustafa Ergün ve yönetim kurulu üyelerinden geldiğini belirtti.

Kulüpten yapılan açıklamada, Başkan Mustafa Ergün ve yönetim kurulu üyelerinin toplamda 500 koltuk satın alarak kampanyanın başlangıcını yaptığı ifade edildi. Açıklamada, “Şimdi sıra büyük Antalyaspor Ailesi'nde! Antalyaspor'un geleceğinde senin de yerin olsun. Adınız, desteğiniz, sevginiz Antalyaspor tarihine yazılsın” denilerek taraftarlara katılım çağrısı yapıldı.

Kampanya kapsamında toplam 30 bin koltuğun sahiplerini beklediği belirtiliyor. Destek olmak isteyen kırmızı-beyazlı taraftarların koltuk başına 50 bin TL bağış yapabileceği aktarıldı. Kulüp, bu desteklerle Antalyaspor'un mali yapısının güçlenmesini ve gelecekteki hedeflerine ulaşmasını amaçladığını vurguladı.

Kampanyaya katılan taraftarlara çeşitli ayrıcalıklar sunulacağı da açıklandı. Destek verenlerin isimleri stadyumda ve dijital platformlarda yer alacak. Ayrıca, maç günü ayrıcalıkları ile kulübe özel etkinlik ve davetlerden faydalanabilecekleri belirtildi.